Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החלפת שקע חשמל

An electrician is mounting electric sockets on the white wall indoors.

זה לא נדיר לראות אנשים מחברים את מטעני הטלפון שלהם לשקע החשמל הקרוב ביותר.

עם זאת, ייתכן ששקע החשמל לא יוכל להתמודד עם הזרם ועלול לפוצץ נתיך או להפעיל מפסק. החלפת שקע חשמל היא פרויקט עשה זאת בעצמך קל שאתה יכול לעשות עם כמה כלים פשוטים.
שקע החשמל המיושן מוחלף בשקע יעיל יותר. השקעים החדשים נוחים יותר ויש להם מגוון תכונות שניתן להתאים לצרכים שלך. שקע החשמל המיושן מוחלף בשקע יעיל יותר. השקעים החדשים נוחים יותר ויש להם מגוון תכונות שניתן להתאים לצרכים שלך. אחת התכונות הפופולריות ביותר היא יציאת טעינת ה-USB מה שאומר שאינך צריך מטען נוסף עבור המכשירים שלך. תכונה שימושית נוספת היא מנורת הלילה המובנית שמבטיחה שלעולם לא תמעד על שום דבר בחושך שוב!

שקע חשמל הוא פריט ביתי נפוץ שבו אנו משתמשים כדי לחבר את המכשירים האלקטרוניים שלנו.

הוא נמצא בדרך כלל על הקיר ויש לו שני חריצים לתקעים. החלפת שקע חשמל יכולה להתבצע על ידי ניתוק הישן ולאחר מכן חיבור החדש. ניתן להשלים את התהליך באמצעות מברג, רצועות חוטים וסרט חשמלי.
חשוב לדעת איזה סוג של שקע חשמל אתה צריך לפני שאתה קונה חלופי.

אפשר להחליף שקע חשמל בסוג של שקע שיש בו מתג מובנה.

זה ידוע גם בשם "GFI" או מפסק מעגל תקלות אדמה. שקעים אלה נועדו לנתק את החשמל לשקע אם יש קצר חשמלי, וניתן למצוא אותם בחנויות לחומרי בניין. שני הסוגים של שקעי GFI הם מקוטבים ולא מקוטבים. ההבדל היחיד הוא שלאחד יש שני חריצים לתקע, בעוד שלשני יש רק חריץ אחד לתקע. שקע GFI מקוטב יהיה עליו חץ המציין באיזה כיוון יש להכניס את התקע כדי להפעיל את שני החריצים, בעוד שבשקע GFI לא מקוטב לא יהיה חץ זה וניתן להכניס אותו לכל כיוון.
שקע החשמל הוא הדרך הנפוצה ביותר לחבר את כל המכשירים שלך. אבל זה לא מושלם. קל להסתבך ואין מספיק מקום לכל הכבלים שלך. וזה יכול להיות קשה למצוא שקע זמין כאשר אתה צריך אחד. הדרך הטובה ביותר להחליף שקע חשמל היא עם פס חשמל. לפס חשמל יש יותר שקעים משקע סטנדרטי ואתה לא צריך לדאוג לסבך או למצוא מקום פנוי. בנוסף, זה הרבה יותר קל לעיניים מאשר חבורה של כבלים שנשפכים מתוך מתאם מתח ישן ומסורבל.

תוכן עניינים